Παρασκευή, Ιουνίου 16, 2006

ΤΑ 601 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΚΑΒΑΛΑΣ - ΧΑΛΚΙΔΑΣ



Ναι τόση είναι η απόσταση από τον τόπο μου !

Η πρώτη είναι πόλη που σπουδάζω , που κάνω μια καινούρια αρχή .

Η πόλη που γνώρισα πολλά αξιόλογα άτομα , πόλους καλούς φίλους .

Η πόλη που επιδίωξα να έρθω και δυο χρονιά τώρα με αποζημιώνει για αυτήν μου την επιλογή .

Η δεύτερη είναι η πατρίδα μου , ο τόπος που γεννήθηκα ,

Εκεί άφησα τα παιδικά μου χρονιά , την εφιβεια μου , τα πρώτα μου όνειρα .


Εκεί θα κατεβώ και τώρα , (βοηθημένος από τις καταλήψεις ) .
Ευτυχώς έχοντας μαζί μου πολύ καλή παρέα για να διανύσουμε αυτά τα 601 χιλιόμετρα , ε !!! φανταστικη evelina.

Πάντα πίστευα πως η απόσταση δεν είναι πρόβλημα , αλλά είναι το μέσο που με οδηγεί στην δική μου ΙΘΑΚΗ .

Τελικά είτε πηγαίνοντας (Καβάλα – Χαλκίδα ή Χαλκίδα – Καβάλα) δεν έχει καμιά σημασία γιατί και οι δυο προορίσει με οδηγούν σε μέρη που τα έχω και θα τα έχω
πάντα στην καρδιά μου .