Σάββατο, Ιουνίου 24, 2006

ΒΑΡΕΜΑΡΑ



Σάββατο βράδι να έχεις 3ης προτάσεις από διαφορετικές παρέες (ακόμη κι από εκεί που δεν το περιμένεις ) κι εσύ το μονό που κανείς είναι να τους γραφείς κανονικά γιατί ναι!!! απλά βαριέσαι .

Να τα βάλω με τον εαυτό μου ? τι θα κερδίσω απόλυτος τίποτα .
Τα βάζω με τους γύρο μου πάλη τίποτα δεν καταφέρνω.

!!!Ούτε εγώ δεν ξέρω τι θέλω !!!

Η ΜΑΛΛΟΝ ΤΗΝ ΙΣΧΙΑ ΜΟΥ



Ίσως η λέξη βαριέμαι να είναι μια εφεύρεση για να εκφράσουμε την διάθεση μας, για απομόνωση (για εγκλεισμό μας στης σκέψεις μας ) .

Σκέπτομαι πόσες μέρες (περνούν) από μπροστά μου, με σωρεία εκμεταλλεύσιμων ευκαιριών , που τις αφήνω να περάσουν ναι! χωρίς καν να απλώσω το χέρι μου, να τις αγγίξω .

Δεν ξερώ είμαι σε κατάσταση ψυχικής αποσύνθεσης δεν μπορώ να το διατυπώσω αλλιώς .

< ΟΧΙ >

< ΟΧΙ >

< ΟΧΙ >

Καλή δεν λέω η ανεμελιά αλλά έχει και κάποια ωριά … ειδικά όταν βλέπω παντού να επικρατεί μια απέραντη χαλάρωσης και με εκνευρίζει αφάνταστα , τότε πιστεύω πως δεν μπορώ να επιτρέψω και σ’εμένα να συμπεριφέρομαι καθαυτών τον τρόπο .

Ελπίζω να ξυπνήσω , αν κοιμηθώ ! πιο συνειδητοποιημένος .
Γιατί ?

Γιατί το χρωστώ σ’εμένα και μόνο σ’εμένανε …